Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Stołecznego Warszawy w planowanej ilości maksymalnej 86 000 Mg.

  • Numer postępowania DZA.ZOZ.27.66.2020.LK
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Termin składania ofert został zmieniony.

    Postępowanie unieważnione

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-03-18 14:00  - Postępowanie unieważnione
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-03-18 14:30  - Postępowanie unieważnione
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2020-12-31
    Termin zakończenia postępowania:
    2023-01-31
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2020-12-31 10:58 -
    icon SIWZ_Platforma.pdf 2020-12-31 10:58 756 KB
    icon ogłoszenie o zamówieniu_opublikowane_31.12.2020 r..pdf 2020-12-31 10:58 210 KB
    icon Załącznik nr 4 do umowy.pdf 2020-12-31 10:58 359 KB
    icon załączniki do edycji.DOCX 2020-12-31 10:58 85 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon odpowiedzi na pytania-sig-sig.pdf 2021-01-07 19:42 361 KB
    icon 1_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane.pdf 2021-01-07 19:41 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_6.pdf 2021-01-15 14:05 55 KB
    icon 2_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane.pdf 2021-01-15 14:05 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_7.pdf 2021-01-22 16:32 55 KB
    icon 3_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_22.01.2021.pdf 2021-01-22 16:32 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_8.pdf 2021-01-27 15:18 102 KB
    icon 4_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_27.01.2021.pdf 2021-01-27 15:18 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_15.pdf 2021-02-03 13:58 103 KB
    icon 5_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_03.02.2021.pdf 2021-02-03 13:58 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_16.pdf 2021-02-08 13:57 101 KB
    icon 6_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_08.02.2021.pdf 2021-02-08 13:57 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_17.pdf 2021-02-15 13:54 99 KB
    icon 7_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_15.02.2021.pdf 2021-02-15 13:54 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_18.pdf 2021-02-18 17:27 102 KB
    icon 8_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_18.02.2021.pdf 2021-02-18 17:27 72 KB
    icon modyfikacja treści SIWZ_18.02.2021_19.pdf 2021-02-18 17:50 85 KB
    icon modyfikacja treści SIWZ_23.02.2021_20.pdf 2021-02-23 15:14 381 KB
    icon 9_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_23.02.2021.pdf 2021-02-23 15:14 72 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_21.pdf 2021-03-09 15:33 99 KB
    icon 10_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_09.03.2021.pdf 2021-03-09 15:33 72 KB
    icon Odpowiedź na pytanie_22.pdf 2021-03-15 13:41 121 KB
    icon Zmiana terminu składania ofert_23.pdf 2021-03-15 17:11 55 KB
    icon 11_zmiana ogłoszenia o zamówieniu_wysłane_15.03.2021.pdf 2021-03-15 17:11 72 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Zadanie 1 (9.1) - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Stołecznego Warszawy w planowanej ilości maksymalnej 21 500 Mg 12 306 600,00 PLN
    2 Zadanie 2 (9.2) - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Stołecznego Warszawy w planowanej ilości maksymalnej 21 500 Mg 12 306 600,00 PLN
    3 Zadanie 3 (9.3) - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Stołecznego Warszawy w planowanej ilości maksymalnej 21 500 Mg 12 306 600,00 PLN
    4 Zadanie 4 (9.4) - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Stołecznego Warszawy w planowanej ilości maksymalnej 21 500 Mg 12 306 600,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon 1. SIWZ_20181119.docx 2021-01-13 17:20 94 KB
    icon 2. opz_odbiór odpadów od 2019 r._20181115_do wysłania do BZP.docx 2021-01-13 17:20 640 KB
    icon 2.1 opz_z1_20181115_do wysłania do BZP.docx 2021-01-13 17:20 1.39 MB
    icon 2.2 opz_z2_informacje o odbiorze.docx 2021-01-13 17:20 22 KB
    icon 2.3 opz_z3_oznakowanie pojazdów.docx 2021-01-13 17:20 520 KB
    icon 2.4 opz_z4_oznakowanie pojemników i worków.docx 2021-01-13 17:20 838 KB
    icon 2.5 opz_z5_20181115_zakres_testów_do wysłania do BZP.docx 2021-01-13 17:20 31 KB
    icon 2.6 opz_z6_porozumienie 19115.docx 2021-01-13 17:20 68 KB
    icon 2.6.1 A Zał.1A,1B, 1C_do porozumienia.docx 2021-01-13 17:20 133 KB
    icon 2.6.1 załącznik nr 1 do Porozumienia.docx 2021-01-13 17:20 45 KB
    icon 2.6.2 zał. 2_PROCEDURA_NADAWANIA_UPRAWNIEŃ_I_ZMIAN_W_DOSTĘPIE_DO_SYSTEMU_v_4 R....docx 2021-01-13 17:20 58 KB
    icon 2.6.3 zał. 3 wzór o nadanie upoważnienia do pdo.pdf 2021-01-13 17:20 288 KB
    icon 2.6.4 zał. 4 Wzór _Oswiadczenia_zapoznanie_sie_z_przepisami_osoby_spoza_UM.doc 2021-01-13 17:20 30 KB
    icon BYS odwołanie_przetarg MPO_zad. 9_11 01 2021_86 000Mg.pdf 2021-01-13 17:20 411 KB
    icon CEDG.pdf 2021-01-13 17:20 147 KB
    icon umowa_20181119_do BZP.docx 2021-01-13 17:20 99 KB
    icon wpis1.pdf 2021-01-13 17:20 156 KB

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2, 3, 4 2021-06-08 08:18

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa