Zakup i dostawa substancji chemicznych do instalacji termicznego przekształcania odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

  • Numer postępowania RZP.27.47.2024.KD
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-24 11:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-24 11:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2024-12-23
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2024-12-23 09:56 -
    icon JEDZ_RZP.27.47.2024.KD.xml 2024-12-23 09:56 4 KB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu_opublikowane.pdf 2024-12-23 09:56 143 KB
    icon SWZ_Część I_INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.pdf 2024-12-23 09:56 531 KB
    icon SWZ_Część II_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf 2024-12-23 09:56 226 KB
    icon SWZ_Część III_WZORY OŚWIADCZEŃ.docx 2024-12-23 09:56 57 KB
    icon SWZ_Część IV_PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf 2024-12-23 09:56 306 KB
    icon Załącznik nr 1 do OPZ_Ubezpieczenie kontraktu.pdf 2024-12-23 09:56 168 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon SIGNED_1_zmiana terminu składania ofert_2-sig.pdf 2025-01-20 09:13 536 KB
    icon 1_Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_opublikowane.pdf 2025-01-20 09:13 144 KB
    icon odpowiedź na pytanie wraz ze zmianą treści SWZ_3-sig-sig.pdf 2025-01-20 15:14 790 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Zadanie 1 - Zakup i dostawa mocznika granulowanego, powlekanego w dużym stopniu bezpyłowego (NH2)2CO (dalej zwanego: mocznik) w maksymalnej planowanej ilości 1 050 Mg. 4 920 000,00 PLN 2025-01-24 11:05:33
    2 Zadanie 2 - Zakup i dostawa wapna hydratyzowanego Ca(OH)2 w maksymalnej planowanej ilości 1 550 Mg. 2 460 000,00 PLN 2025-01-24 11:05:33
    3 Zadanie 3 - Zakup i dostawa wapna palonego (CaO), wysokoreaktywnego w maksymalnej planowanej ilości 3 770 Mg. 5 289 000,00 PLN 2025-01-24 11:05:33
    4 Zadanie 4 - Zakup i dostawa węgla aktywnego pylistego w maksymalnej planowanej ilości 150 Mg. 1 845 000,00 PLN 2025-01-24 11:05:33
    5 Zadanie 5 - Zakup i dostawa kwasu cytrynowego 20% w maksymalnej planowanej ilości 100 Mg. 615 000,00 PLN 2025-01-24 11:05:33

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Unieważnienie Zadania 1 i Zadania 5 Unieważnienie Zadania 1 i Zadania 5 -
    icon Zawiadomienie o unieważnieniu_Zadanie 3 -
    icon Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_Zadanie 1, Zadanie 3 i Zadanie 5 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_Zadanie 1, Zadanie 3 i Zadanie 5 -
    icon Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_Zadanie 2 i Zadanie 4 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_Zadanie 2 i Zadanie 4 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2 2025-03-12 13:47
    Informacja o wynikach dotyczy części: 4 2025-03-05 12:39
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 3, 5 2025-02-14 15:07

    Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

    Lista ogłoszeń Data publikacji
    Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2025-04-16 11:01

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa